Sağlık Alanındaki Açık Kaynaklı Yazılımlar

Son zamanlarda açık kaynaklı yazılımlar ile ilgili oldukça fazla araştıma yapmaya vakit ayırıyorum. Bunun sonucunda gerçekten çok çok iyi yazılım paketlerine ulaşabildiğim gibi hayatın ve iş dünyasının her alanına yönelik açık kaynaklı yazılımlara ulaşabilmek nedense beni çok mutlu ediyor.

Ana iş alanım olan tıp bilişimi uygulamalarına yönelik açık kaynaklı yazılımları araştırırken ilk kaynak olarak OpenHealthNews sitesinden çok faydalandım. Bu site içerisinde Software Applications kısmında tam da aradığım şekilde derli toplu bir listenin olduğunu gördüm. Bu konuya ilgisi olan kişilerin incelemesinin faydalı olacağını düşünüyorum.

Listenin tamamına buradan ulaşabilirsiniz.

Yine bu sitenin Projeler bölümünde ise açık kaynaklı, yenilikçilik içeren oldukça kapsamlı bir proje listesi yer alıyor. Bu listeye de buradan erişebilirsiniz.

Son olarak sitenin yayınlar kısmında gerçekten ciddi bir kaynak arşivi bulunuyor. Bu kaynaklara da buradan ulaşabilirsiniz.

Bir Cevap Yazın

