Aydınlanma…

Bu sabah anlaşılmaz bir şekilde berrak bir zihinle, bir nevi aydınlanma yaşamış olarak 04:00 gibi uyandım. Dünyada sahip olduklarıma şükrettim. Üzerinde uğraşmakta olduğumuz sorunların aslında ne kadar basit ve önemsiz olduğunu bilincimin derinliklerinde hissettim. Kimisi için gece uyandığında dünyevi şeyler birşey ifade ediyorken, rüyasında mal mülk görüyorken ve hayatı bunun üzerine kuruluyken, benim için hayatın anlamı yanımda yatan kızımın üzerini örtmekti..

Tabi insanlar türlü türlü.. Bu farklılıkların olması da çok normal.. Ben kendi namıma yaptıklarımın ve düşüncelerim her zaman doğru olduğuna inandım. Bundan sonra da diğer insanlara inat kimseye minnet duymadan, her an hesap verebilir şekilde rahatsız edici, dik ve sağlam duruşuma devam edeceğim.

Benim hedefim hiçbir zaman yat, kat, mal, mülk sahibi olmak olmadı ki? Her zaman kendi iç huzurumu sağlamaktı benim için önemli olan.. İlk önce huzurlu olmalı insan.. Kendine dışarıdan bakabilmeli.. Hatalarıyla yüzleşmeli.. Doğru bildiği yoldan gitmeli.. Hani reklam var ya “iyiler mutlaka kazanır”.. Ben bu şekilde devam ettiğim ve kendi karşıma çıkan seçenekleri kendi doğrularıma göre seçtiğim sürece kazanacağıma inanıyorum.

Bu süreçte insanlar bana salak diyebilir ama emin olun ki sizleri takmıyorum.. Bunu iyi bilin ve kafanıza kazıyın. Ben hiçbir zaman sizin gibi olmayacağım.. Sizin saçma hırslarınızdan arınmış durumdayım.. Sizi önemsemiyorum.. Sizin hayatını vereceğiniz çıkar ilişkilerinize ben sadece ağız dolusu gülüp geçiyorum..

Bir binanın tepesine ancak merdivenleri tek tek çıkarak ulaşabiliyoruz.. Önemli olan çıkmaya karar vermek.. Başkalarını sorgulayarak, onların yaptığı yada etkimin olmadığı zavallı kişilikler için üzülmeye harcayacak bir ömrüm yok..

Amaç çok net doğru, dürüst şekilde yaşamaya ve çevremdekileri yaşatmaya devam..

 

Bir Cevap Yazın

